FAQs

Wat zijn de leverings- en verzendkosten?

Alle spullen kunnen gratis worden afgehaald in Heusden-Zolder na afspraak.
Bestellingen die door de brievenbus kunnen, of als pakket verstuurd kunnen worden, zullen binnen 5 werkdagen worden verzonden.
Wanneer een artikel te groot of te zwaar is om als pakket te worden verzonden, is het mogelijk om in overleg het product af te halen of te laten bezorgen. In dit geval kunt u contact opnemen via liesbeth@lisamardi.be. Dit staat dan ook vermeld bij het artikel. 

VERZENDKOSTEN

Verzendingskosten van accessoires & kleine artikelen via b-post (België):

  • < 10 kg:  €4,99
  • 10 - 30 kg: €6,99

Verzendingskosten van accessoires & kleine artikelen via b-post (Nederland):

  • 0 - 2 kg:  €7,99
  • 2 - 10 kg:  €8,50
  • 10 - 20 kg:  €10,00
  • 20 - 30 kg:  €11,50

LEVERINGSKOSTEN

Meubels kunnen door mij persoonlijk of via een koerier geleverd worden:

  • Leveringskosten van meubels binnen België : €50.
  • Leveringskosten van meubels binnen Nederland : €160.


Wat houdt de prijs in?

De prijzen vermeld op de website zijn inclusief BTW. Leveringskosten en verzendkosten zijn exclusief, de tarieven staan hierboven beschreven. De foto’s bevatten accessoires die niet inclusief zijn bij de aankoop van een product.

Hoe kan ik betalen?

U kan op onderstaande manieren betalen:

  • Online via Bankcontact
  • Online via Paypal
  • Online via Ideal
  • Cash bij afhaling in de winkel
  • Via overschrijving

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Wij raden u aan het artikel grondig te onderzoeken bij aankoop. Wanneer u niet tevreden bent met het geleverde product, kan u het artikel terugsturen binnen 14 dagen (de retourtermijn gaat in vanaf de dag waarop u het artikel ontvangen hebt). Als u het artikel wil terugsturen, moet u direct na ontvangst dit melden via liesbeth@lisamardi.be.  Als u voldoet aan de voorwaarden van het herroepingsrecht, storten we u het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) binnen een termijn van ten laatste 30 dagen na melding van de retour terug. 
De klant is verantwoordelijk voor de kosten om het artikel via koerier terug aan ons te bezorgen. 

Bij het terugsturen van een artikel:

  • Het artikel moet in dezelfde staat terug te bezorgen als bij aankoop.
  • Je mag het artikel niet gebruikt hebben, je mag het wel bekijken en onderzoeken bij aankoop. Als er tijdens dit proces schade is ontstaan is dit een reden voor ons om om een retour te weigeren. 

 

I'm not living in Belgium or The Nederlands, can I buy some products?

If you’re not living in Belgium or The Netherlands but you’re interested in one of my products? Just contact me on liesbeth@lisamardi.be and I’ll see what I can do for you!